İran Milli Takımı, 2026 Dünya Kupası’nda Belçika ile oynadıkları maçın ardından soyunma odasına bir mesaj bıraktı. İran’ın bıraktığı notta, “Los Angeles’a gururlu bir şekilde geldik ve onurlu, haysiyetli bir şekilde yarıştık. Misafirperverliğin için teşekkürler Los Angeles.” ifadeleri yer aldı.
2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu ikinci haftasında Belçika’yla golsüz berabere kalan İran Milli Futbol Takımı, maçın oynandığı Los Angeles Stadı’ndan soyunma odalarına bir mesaj bırakarak ayrıldı.
İran Milli Takımı’nın basın ekibinden yapılan açıklamaya göre, soyunma odasına bırakılan notta, “Binlerce yıl önceki antik İran’dan günümüzün uygar İran’ına kadar, İran’ın ruhu canlı ve sarsılmaz bir şekilde devam ediyor. Los Angeles’a gururlu bir şekilde geldik ve onurlu, haysiyetli bir şekilde yarıştık. Misafirperverliğin için teşekkürler Los Angeles.” ifadeleri yer aldı.
Notta ayrıca, “Her İranlıya bu 180 dakika boyunca ruhunu, kalbini, sesini İran için verdiğinden dolayı teşekkürler. Barış, dostluk ve saygının tüm uluslar arasında hüküm sürmesi dileğiyle.” denildi.
2026 Dünya Kupası’nda ilk maçında Yeni Zelenda ile 2-2 berabere kalan İran Milli Takımı, turnuvaya 1 puanla başladı.
Turnuvadaki ikinci maçında Belçika ile karşılaşan İran, rakibiyle golsüz berabere kalırken son maçlar öncesinde puanını 2’ye yükseltti. İran, Dünya Kupası grup etabındaki son maçında Mısır’la karşı karşıya gelecek.

